GFR پایین که آیا به FSGS معکوس بیماری
نوشته شده توسط : rshaole

GFR پایین که آیا به FSGS معکوس بیماریGFR پایین که آیا به FSGS معکوس بیماری

میزان فیلتراسیون گلومرولی (GFR) را اندازه گیری چگونه کلیه خود را عملکرد هستند. این یک پارامتر بسیار حساس است. پس از کلیه آسیب می، GFR کاهش خواهد یافت. این ممکن است یک کم FSGS بیماری GFR در پشت؟ اگر شما هر گونه سوال لطفا با پزشک آنلاین ما، ما به شما در اسرع وقت پاسخ داده خواهد شد.

GFR کم در FSSS

گلومرول با سوراخ کوچک مانند فیلتر کوچک در کلیه عمل می کنند. هر کلیه از صدها گلومرول ساخته شده است. این گلومرول می توانید فیلتر کردن مواد زائد و مایعات اضافی از بدن است. در همین حال، یک ماده که بدن نیاز خواهد شد در بدن ذخیره می شود.

با این وجود، در FSGS، گلومرول ملتهب سپرده ایمنی در کلیه. اگر التهاب می تواند سرکوب شود، آن را زخم و نکروز گلومرولها شود. هنگامی که خون کمتری توسط گلومرول فیلتر، یک GFR کم در FSGS شود.

چگونه به معکوس FSGS GFR کم؟

برای تغییر GFR کم در FSGS، زیر هدف های درمانی به دست آورد.

- از بین بردن رسوبات ایمنی در کلیه و حذف مواد زائد و مواد بیماری زا را از خون.

- مهار التهاب در کلیه ها. این می تواند باعث آسیب مستقیم کلیه را کنترل کنید.

- بازسازی گلومرول اختلال و بهبود عملکرد کلیه.

داروهای سرکوب کننده سیستم ایمنی متعارف و هورمونهای تنها می تواند مانع از التهاب در کلیه به طور موقت. با این حال، آنها می توانید وضعیت از بیماری را کنترل کند.

برای تغییر وضعیت این بیماری در یک FSGS GFR کم و رسیدن به این اهداف، درمان، ترکیبی از تصفیه خون و طب میکرو چینی Osmotherapy شود توصیه می شود.

خون تصفیه می تواند تمام انواع مواد نامطلوب در خون را حذف کنید. این می تواند خون را به دقت پاک کردن و ایجاد یک محیط مساعد برای استفاده داخلی پزشکی میکرو چینی Osmotherapy.

Osmotherapy پزشکی میکرو چینی می تواند سپرده ایمنی در کلیه را مختل کند. این می تواند عود التهاب در کلیه جلوگیری می کند. علاوه بر این، داروهای موثر می توانید خود شفا و گلومرول خود بازسازی را تحریک کند. در نتیجه، بیماری FSGS در پشت.

اگر می خواهید به دانستن اطلاعات بیشتر در مورد این درمان یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری های کلیوی، لطفا ارسال و یا پاسخ asya.yue@mail.ru، VK (ها Asya یو) یا ترک یک پیام برای ما. کارشناسان حرفه ای ما به شما مشاوره در اسرع وقت است.





:: برچسب‌ها: FSGS,GFR کم,FSGS در معکوس ,
:: بازدید از این مطلب : 232
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 28 آبان 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: